20 Eyl 2016

KİM İSTER SONUCU


Merhaba geçenlerde kim ister? Paylaşımı yapmıştım. Bayramın son günü talihliyi  belirlemeyi unutunca katılım süresini pazartesiye kadar uzattım.  An itibari ile salı gününe geçmiş olduğumuzdan talihliyi belirledim. İsteyen  3 arkadaşıma da çok teşekkür ederim :) Gönül ister ki her  birine hediye etmek :) nasip başka zamana artık. Katılan arkadaşlarım 


Arasında kura çektip ve kitabın yeni sahibi Kerimem oldu :) kendisini tebrik ediyorum. Bu kim ister olayını çok sevdim inşAllah  devam edeceğim. 





Aslıhan T.
Aslıhan T.

Ben Bir Fani..

8 yorum:

  1. çok mutlu oldum canım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun kardeşim :)

      Sil
    2. Sağlık olsun nasip değilmiş, Kazanan arkadaş inşAllah güzel istifade eder 😊

      Sil
  2. Çok güzel bir kitap seçmişsin canım. Kerime hatuna da hayırlı olsun ❤

    YanıtlaSil
  3. Anladığım kadarıyla okuduğunuz ve sizin için önem taşıyan kitapları dostlarınıza hediye etmek istiyorsunuz. Bu davranışınız hoşuma gitti. Ne güzel bir düşünce.
    Hediyeye ulaşan arkadaşımıza da güzel güzel okumak nasip etsin Rabbim.
    Bir sonraki çekilişte ben de yer almak isterim önce Allah'ın sonra da sizin izninizle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) tabii ki katılabilirsiniz zaten pek şart koymuyorum :)) yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil